DUK

-KUR KREIPTIS IŠKILUS KLAUSIMAMS?

Jeigu domitės konkrečia preke, turite klausimų ar norite sužinoti kada užsakytos prekės bus pristatytos – rašykite el. paštu info@rubaiinternetu.lt.

-KAIP NUSISTATYTĮ SAVO BATŲ DYDĮ?

Dydį rekomenduojama rinktis pagal amerikietišką standartą (US) arba padelio ilgį centimetrais. Ant visų mūsų parduodamų batų ir kedų būna nurodytas US dydis, europietiškas (EU) dydis ir vidinio padelio ilgis. Visa tai dažniausiai nurodoma ant liežuvėlio vidinės pusės. Nustačius savo US dydį belieka pažvelgti į dydžių lentelę, kuri pridėta mūsų puslapyje prie kiekvieno batų modelio ir susirasti europietiško dydžio atitikmenį. Taip elgtis rekomenduojame todėl, kad kiekvienas  batų gamintojas europietiškus dydžius parenka skirtingai. Žinant savo US dydį, prieš perkant, visada patikrinkite batų dydžių lentelę – taip išvengsite nesusipratimų.-KĄ DARYTI, JEI PIRKOTE INTERNETU, O PREKĖ BROKUOTA?

  • Pirmiausia, reikia kreiptis el. paštu info@rubaiinternetu.lt ir paaiškinti situaciją. Pageidautina, kad iškart pateiktumėte ir brokuotos prekės nuotrauką.
  • Brokuotą prekę galima keisti į naują arba susigrąžinti pinigus. Visais atvejais privaloma turėti prekės įsigijimo dokumentą – kasos pirkimo čekį arba PVM sąskaitą faktūrą.

-AR GALIMA GRĄŽINTI TRIP SHOP EL. PARDUOTUVĖJE PIRKTAS PREKES?

  • Geros kokybės, tačiau nepatikusias prekes, galima grąžinti per 30 dienų, tačiau tik tokiu atveju, jei įsigyta prekė nebuvo dėvima.
  • Grąžinti prekes galite bet kurioje Trip Shop parduotuvėje arba išsiųsdami ją skiltyje „prekių gražinimo budai“ nurodytu adresu Jums priimtiniausiu būdu.
  • Apie savo ketinimą informuokite  el. paštu info@rubaiinternetu.lt. Privaloma nurodyti šią informaciją: kliento vardas/pavardė arba užsakymo numeris, įvardijamos konkrečios grąžinamos prekės bei grąžinimo priežastys.

-AR GALIMA NETIKUSIĄ PREKĘ PASIKEISTI?

  • Pasikeisti prekę galite bet kurioje Trip Shop parduotuvėje arba išsiuntę ją nurodytu adresu (jis nurodytas skiltyje „prekių grąžinimo būdai“), Jums priimtiniausiu būdu. Naują prekę išsiųsime tik tuomet, kai Jūsų išsiųsta prekė bus pasiekusi mūsų parduotuvę. Prie grąžinamų prekių būtinai turi būti pridėtas užpildytas grąžinimo aktas ir pirkimo dokumentas – kasos pirkimo čekis arba PVM sąskaita faktūra.
  • Norint skubiai pasikeisti prekę, rekomenduojame rinktis prekių keitimą per kurjerį. Tokiu atveju, mes iškviesime kurjerį Jūsų nurodytu adresu, kuris vienu atvykimu Jums atveš naują prekę ir paims netikusią. Ši paslauga Jums kainuos 6 Eur.
  • Visais prekės keitimo atvejais privaloma turėti pirktos prekės kasos čekį arba PVM sąskaitą faktūrą.
  • Klientas, pageidaujantis keisti prekę(-es), turi būtinai informuoti apie savo ketinimą  el. paštu info@rubaiinternetu.lt. Būtina nurodyti šią informaciją: kliento vardas/pavardė arba užsakymo numeris, konkrečios priežastys, kodėl prekė yra grąžinama ir nurodyti į kokią prekę norite pakeisti.

-KOKIAIS ATVEJAIS GALIMA PATEIKTI PRETENZIJĄ DĖL BATŲ KOKYBĖS?

  1. Visiems vartotojų reikalavimams taikomi Civilinio kodekso, bei Vartotojų teisių gynimo ir apsaugos įstatymai.
  2. Nedėvėta avalynė gali būti grąžinama per 30 dienų pateikus originalų pirkimo kvitą.
  3. Pinigai už batus negrąžinami, jei avalynė kurį laiką buvo dėvima ir Jums netiko dydis, modelis ar batai pasirodė nepatogūs.
  4. Pirkėjas neturi teisės grąžinti prekės, jei jos trūkumai neesminiai. Nedidelių kokybės trūkumų atvejais, kai nėra galimybės avalynės sutaisyti, pardavėjas gali sumažinti prekės kainą, proporcingai to kokybės trūkumo
    dydžiui.
  5. Pagrįstų pretenzijų dėl kokybės atvejais trūkumai paprastai šalinami taisant prekę.
  6. Pardavėjas turi teisę atsisakyti tenkinti pretenzijos reikalavimus, jei pirkėjas žinojo arba turėjo žinoti apie kokybės trūkumus (pvz., prekės kaina buvo sumažinta dėl netinkamos kokybės).
  7. Bet kokių batų padas dėl nešiojimo drėgnomis sąlygomis ar plovimo,  gali atsiklijuoti ir tai nėra esminis prekės defektas,  dėl kurio būtų grąžinami pinigai. Tokiu atveju prekė yra taisoma.
  8. Natūralus prekės nusidėvėjimas (pvz., nutrinti padai, apsitrynusios įklotės ir vidpadžiai, dėl kliento pėdos ypatumų deformuota avalynė, dėl avalynės permirkimo ar nuo prakaito atsiradę spalvos pakitimai) nelaikomas broku ir pretenzijos dėl prekės kokybės tokiais atvejais nepriimamos.
  9. Mechaninis prekės pažeidimas (pvz., suplėšyta, perpjauta, nutrinta avalynė) taip pat nelaikoma broku ir tokiais atvejais pretenzijos dėl avalynės kokybės trūkumo nepriimamos.
  10. Pardavėjas neatsako, jei prekė sugadinta netinkamai ją naudojant, ar naudojant netinkamas batų priežiūros priemones. Todėl prašome susipažinti su avalynės priežiūros taisyklėmis arba pasitarti su avalynės pardavėjais.
  11. Pirkėjas norėdamas grąžinti ar pakeisti batus privalo pateikti prekės įsigijimo dokumentą ir originalią batų dėžę.

-KĄ DARYTI JEI NORIU GRĄŽINTI ARBA PASIKEISTI NETIKUSIĄ PREKĘ?

Per 30 dienų nuo prekės pristatymo dienos, netikusį pirkinį Jūs galite:

Keisti į kitą prekės dydį/modelį;
Susigrąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės:

1. Klientas, pageidaujantis grąžinti prekę(-es), turi būtinai informuoti apie savo ketinimą  el. paštu info@rubaiinternetu.lt. Privaloma nurodyti šią informaciją: kliento vardas/pavardė ar užsakymo numeris, konkreti(-čios) grąžinama(-os) prekė(-s) ir grąžinimo priežastys.

2. Pirkėjui grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje ir tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti nesugadinta pirkėjo;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir pan.). Šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė;
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios sudėties, kokios buvo gauta iš pirkėjo;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą – kasos čekį ar PVM sąskaitą faktūrą ir užpildytą grąžinimo aktą.

3. Pardavėjas turi teisę nepriimti pirkėjo grąžinamų prekių, jei pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos: 

Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2001 m. birželio 29 d. įsakymu Nr. 217 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.

Prekių grąžinimo būdai:

  • Į parduotuvę. Grąžinti prekes pirkėjas gali jas pristatydamas į Trip Shop parduotuves: žiūrėti KONTAKTAI
  • Per DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą. Šis prekės grąžinimo būdas Jums nieko nekainuoja. Tereikia ant naujos siuntos pakuotės arba ant tos pačios, jei ji nėra pažeista, sužklijuoti DPD grąžinimo lipduką, kurį gavote kartu su preke. Prieš klijuojant DPD gąžinimo lipduką pašalinkite senus DPD lipdukus, jei tokių liko. Jei kyla klausimų rašykite info@rubaiinternetu.lt.
  • Per Lietuvos paštą ar naudojantis kurjerių tarnybos paslaugomis, pirkėjas prisiima grąžinamų prekių siuntimo išlaidas. Ant pakuotės reikia nurodyti šį adresą:
    (Siunčiant per Lietuvos paštą, išsisaugokite siuntos numerį)

Dėmesio -batų dėžė nėra siuntos pakuotė, prieš siunčiant batus juos su originalia dėže reikia įpakuoti į siuntimui skirtą pakuotę.
Jei prekės grąžinamos dėl pardavėjo kaltės, tuomet grąžinimo išlaidas padengia pardavėjas.  

Pinigų grąžinimas

  • Jeigu prekė grąžinama į parduotuvę, pinigai grąžinami vietoje, grynaisiais.
  • Jei grąžinamos prekės pristatomos paštu, kurjeriu ar per DPD Pickup siuntų tašką/terminalą, mūsų darbuotojai įvertina ar gaminiai grąžinti laikantis aukščiau nurodytų sąlygų. Jei sąlygų buvo nesilaikoma, pinigai grąžinami nebus. Dėl prekės pristatymo ar atsiėmimo, tokiais atvejais, bus tariamasi individualiai. Jei sąlygų buvo laikomasi, pinigai bus pervesti į pirkėjo banko sąskaitą ne vėliau kaip per 3 d.d. nuo grąžinamos prekės gavimo.

Prekės keitimas į kitą dydį/modelį ar kitą prekę

  • Pasikeisti prekę galite bet kurioje Trip Shop parduotuvėje Vilniuje ar Kaune.
  • Pasikeisti prekę galite išsiųsdami ją skiltyje „prekių grąžinimo būdai“ nurodytu adresu, Jums priimtiniausiu būdu. Naują prekę išsiųsime tik tuomet, kai išsiųsta netikusi prekė bus pasiekusi mūsų parduotuvę.
  • Norint skubaus prekės keitimo, rekomenduojame rinktis prekių keitimą per kurjerį. Šiuo atveju mes iškviesime kurjerį Jūsų nurodytu adresu, kuris vienu atvykimu Jums atveš naują prekę ir paims netikusią. Ši paslauga Jums kainuos 6 EUR. 
    Visais prekės keitimo atvejais privaloma turėti pirktos prekės kasos čekį arba PVM sąskaitą faktūrą ir užpildytą grąžinimo aktą.

Klientas, pageidaujantis keisti prekę(-es), turi būtinai informuoti apie savo ketinimą  el. paštu info@rubaiinternetu.lt. Būtina nurodyti šią informaciją: kliento vardas/pavardė arba užsakymo numeris, nurodyti konkrečią grąžinamą prekę ir grąžinimo priežastį bei nurodyti, į kokią prekę norite pakeisti.-KAIP PRIŽIŪRĖTI AVALYNĘ?

  1. Prieš avėjimą impregnuokite batus. Taip batai ilgiau išlaikys savo spalvą, mažiau šlaps, juos bus lengviau valyti.
  2. Batų valymui ir impregnavimui naudokite tam skirtas priemones.
  3. Niekada neskalbkite avalynės skalbimo mašinoje ar nedžiovinkite jų mechaninėje džiovyklėje.
  4. Sudrėkusią avalynę džiovinkite kambario temperatūroje, naudodami specialias įmautes tam, kad batai išlaikytų pradinę formą.
  5. Nešiokite batus pagal paskirtį. Žiemai rinkites pašiltintus ir grublėtu padu, vasarai – tekstilinius. Sportui skirtą avalynę ieškokite sporto prekių parduotuvėje. Taip batai tarnaus ilgiau ir išvengsite įviarių pėdos problemų.
  6. Laiku keiskite vidpadžius, atnaujinkite nubrozdinimus ar spalvą, keiskite nusinešiojusius raištelius, dažniau valykite ir impregnuokite batus, taip jie ilgiau atrodis nauji.
  7. Nenešiokite batų per stipriai ar per silpnai suvarstytų, nes jie greičiau praras savo pirminę formą ar prasitrins batų užkulniai.
  8. Turėkite omeny, kad batai pagaminti su natūralios odos vidumi – gali dažyti kojas ir kojines, tai nėra brokas.

-KIEK KAINUOJA PREKIŲ PRISTATYMAS IR KOKIOS YRA PRISTATYMO GALIMYBĖS?

Pristatymas LietuvojePristatymo laikasVežėjasPristatymo kainaNemokamas pristatymas nuo
Visoje Lietuvoje (iki 29,99 EUR)Sekančią darbo dieną, jei užsakymas pateiktas iki 13 val. (Pirmadieniais – Penktadieniais)DPD Pickup, Omniva€ 2,59€ 30,00
Visoje Lietuvoje (iki 49,99 EUR)Sekančią darbo dieną, jei užsakymas pateiktas iki 13 val. (Pirmadieniais – Penktadieniais)DPD kurjeris€ 4,99€ 50,00 
Atsiimant parduotuvėje Vilniuje arba KauneSekančią darbo dieną ar savaitgalį, jei užsakymas pateiktas iki 13 val. (Pirmadieniais – Penktadieniais) € 0,00€ 0,00 

-PER KIEK DIENŲ PRISTATOMOS PREKĖS?

  • Jei prekės užsakomos darbo dienomis iki 14 val. – prekes išsiunčiame tą pačią dieną, jei prekės užsakomos po 14 val. ar nedarbo dienomis – prekes išsiunčiame kitą darbo dieną. Pristatymo laikas 1 – 2 darbo dienos nuo prekės užsakymo gavimo. Poilsio ir švenčių dienomis prekės nepristatomos. Užsakymo būseną galėsite patikrinti prisijungę prie savo paskyros. 
  • Jei nurodomas neteisingas pašto kodas – siunta gali pasiklysti ir pristatymo laikas gali užtrukti. Taip pat, jei nurodysite neteisingą telefono numerį ar neatsiliepsite skambinant kurjeriui – siuntos pristatymas irgi gali užsitęsti. Būkite atidūs!